Smile

Väntar på att tjejerna ska komma hit om några timmar, vi ska ha filmkväll. Det var länge sen vi sågs alla fyra, så det blir keuwl!

Fan va förbannad jag blev när jag vaknade och hade huvudvärk som om någon hade kört på mitt huvud med en lastbil flera gånger om. Jag som var hemma igårkväll?? Kanske för att jag vaknade klockan 3 av att min mobil ringde, men jag var helt borta så jag fattade inte ens vad som hände, trodde det var jag själv som hade ringt.

Orkar inte skriva ännu ett hundra mil långt inlägg, utan jag ska fortsätta dega här i sängen och plugga teori, innan jag ska sätta igång och baka en kladdkaka till tjejerna kanske? Skulle vara gottt.

Trevlig lördagkväll!



Livet ska vara som för en fjäril en sommardag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0