Upp med hakan förfan

Tjofan. idag mår jag väl lite bättre. Är lite ur balans, ligger helst hemma under täcket och gömmer mig de här dagarna, pepphumöret jag hade förra veckan försvann visst med vinet i fredags. Men whatttaa dooo lixx.

Min värsta depplåt just nu, nostalgi. Den är så jävla fin, men håll med om att man bara vill intala sig själv att livet suger och man är värdelös?

För att kompensera för det tomma hålet i min blogg så tänkte jag slänga upp bilder som är tagna under tiden:

Från familjen när jag tog körkort!



Stolt som fan och ska ut och köra med bilen själv.

Lax- och bulgursallad hos Johänni med mina fina.

Förrätt till familjen

...och så efterrätt. Huvudrätten skippar vi, den smakade..bränt.





Mandisen 19 jaooo

Peppppaarååh


Jag ska fortsätta mitt lov med att fira in de sista hundra dagarna på gymnasiet med en fylla, sälja en och annan Big mac, hålla tummarna för att proverna som nu ligger och gror på lasarettet ger mig ett lättsamt besked nästa vecka, fortsätta ta bilen den korta biten ner till gymmet varje dag, fira både farmor och morfars födelsedag(de fyller på samma dag) med en massa fika, krama min mormor några gånger för att hon är världens underbaraste, åka förbi körskolan och min fd. klockrena körskolelärare och ge honom någonting som tack för allting, dra fram poeten i mig och skriva klart min diktsamling till svenskan. Och en hel drös med andra läxor. Ha lite ångest över ekonomin den här månaden också kanske. Och borsta tänderna ordentligt, har så jäkla ont i dem.

Nej nu jävlar ska jag duscha sen sova, imorgon ska jag ta tag i en heeel del grejor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0