Vrak

Blääää

Jag som var en jävla duracellkanin för några veckor sen,
men sen kom inflammationen och sen dess har jag varit ett vrak.

Inte ens idag när jag var på gymmet för att träffa en coach för lite vårpepp med nya övningar
kom energin tillbaka, tvärt om nästan.

Däremot var coachen jävligt snygg, och CHARMIG som fan.
Men jag var ju som sagt ett vrak, så det kändes ju nästan bara värre. Whopwhoop

Dags att sätta ner foten och bestämma sig.
Eller iallafall bli av med det halsonda,
äta upp allt godis som ligger och skräpar,
skälla ut doktorn för att knät inte har blivit bättre,
dra igång med mina goda vanor igen,
och därefter åka till friskis för att återupptäcka den underbara träningens värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0