Ett nytt år

Nytt år. Vart tog 2010 vägen? Det känns som att det bara var några veckor sen jag stod där på toget och kramades med mina vänner. Vad har hände med år 2010?

Det här skrev jag i Januari 2010 att jag ville göra under året:
  • Fylla 18 år!!! (wow, vilket mål)
  • Bli stamkund på KROOGEN
  • Ta körkort!
  • Åka på festival
  • Få MVG på nationella i fysik
  • Börja trean och ha assköj med klassen min
  • Åka utomlands?
  • Sluta med allt soffliggande och dra mig mer ut och umgås och festa
  • Vara mer spontan
  • Spara ut håret, lååångt ska det bli!
  • Skaffa mig ett jobb - börja spara pengar
  • Beröma mig själv när jag gör bra saker, varför inte shopppaa?
  • Istället för att köra det säkra kortet, ta det osäkra
  • Bryta vanor och testa nya saker
  • Ansöka till frivillig grundutbildning för pliktverket - alltså anmäla mig till mönstring
  • Gå på Winnerbäck när han är i Strömsholm i Augusti!!                    
  • Tatuera in någon liten fin symbol på kroppen.
  • Spendera mycket tid med dem jag håller närmast hjärtat, och visa hur mycket jag verkligen uppskattar dem.

Det blir ju inte alltid som man har tänkt sig...men jag tycker ändå mycket av det där har genomförts!


År 2011:


Må bättre än någonsin
BLI LITE EFFEKTIV OCH TA TAG I SAKER
Ta körkort innan skolan slutar
Bekämpa min skoltrötta sida och kämpa sista terminen
Skaffa nytt jobb
Håkan i April?
Studentkryssning!
Fortsätta spara håret, bli blond till våren.
Alla andra studentfester
STUDENTEN
Tatuera mig(har äntligen kommit på vad)
Åka på festival
Dra utomlands i sommarrrr
Stockholmsveckan????
Se Winnerbäck once again
Sluta shoppa så jävla mycket
Jobba till hösten
Lära mig spela gitarr (!)
Plugga på The Academy till hösten/vintern?
Flytta och jobba utomlands i vinter?


Då kör vi!
Sluta bära för korta klänningar kanske?

...kom på en sak till, uppdatera min blogg mer! Värt ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0