Fredagskväll

Hejjj!

Inte fan kom jag upp och drog på spinning klockan sju imorse. Jag somnade nämligen tio minuter innan det var tänkt att jag skulle gå upp, funderade först på om jag skulle dygna, men la det på is rätt fort. Hade en del viktiga saker att ta tag i idag, och utan sömn hade det inte blivit gjort, jag känner nog mig själv lite för bra ibland.

Så jag sov till tolv, käkade jumbofrukost och skrev lite skolarbeten, drog in mammas träningscykel in i mitt rum(kändes som halva träningen var gjord efter det), och körde mitt eget spinningpass i mitt rum med egen musik. Adrenalinerna sprutar, kände mig lite hög där ett tag.

När mamma kom hem idag:
S: Vad har du gjort?
V: Ja, jag har cyklat lite(det såg ut som jag hade duschat), för jag kom inte upp på spinningen imorse..
S: Nej, det trodde vi ju inte heller att du skulle göra.
Tack för ditt stöd.

Och nu har jag nyligen varit på Spicy med Maria och Malin och ätit lite, skönt att ta sig utanför dörren och se annat än mitt hem hela tiden. Har varit hemma stora delar av den här veckan, fått lov att tacka nej till alla erbjudanden om att träffa kompisar och gå ut på krogen. Trotts det har jag varit galet stressad och inte kunnat sova om nätterna för jag har tänkt för mycket på allt jag ska hinna med. Nästa vecka kommer bli galen, har HUR mycket som helst i skolan som ska in/redovisas. Vissa saker har jag skjutit på själv för att jag inte hade någon energi kvar innan lovet, och vissa saker har lärarna varit snälla att lägga in första veckan. Men jag ska klara det!

Idag var första gången på kanske en årsperiod som jag fick känslan att det är skönt att ha mycket att göra om man har allt under kontroll. En smula hopp, en till termin kanske jag ska klara av!

En till sak btw, som jag tänkte på idag. Man har alltid hört att trean ska vara det skönaste året, och jag har under hela gymnasiet gått och längtat efter det här året och sett fram emot lite fritid. Men den här terminen har fan varit den värsta av mina snart 12 skolår, har fan aldrig brutit ner mig själv såhär. Men sen kom jag på att både jobbet och körkortet har tillkommit, så då tändes minsann en liten lampa där i huvet.

Nu: SATC





Världens härligaste garderobsdörrar

Kommentarer
Postat av: amanda broström

yaay, mina dörrar :D <3

2011-01-08 @ 16:59:52
URL: http://amandabrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0