Godermorgon

Och jag är uppe igen efter ca 4 timmars sömn! Skoent. Vart en sån där inbillningstanke man inte kan styra över när klockan ringde, på något vis gick det inte att stänga av klockan? Så jag fick lov att sova en timma till.

Iallafall, har redan hunnit damsuga halva lägenheten, stordiskat och sprungit runt och irriterat/väck familjen med min glada morgonstämma.

Nu sitter jag vid köksbordet med frukost och böcker, tänkte ta tag i onsdagens andra redovisning. Mamma och Pappa tittar roat på snöraset från taken "JÄVLAR VILKET LASS!", inte lika kul om ni skulle stå där under va.

Idag är det en söndag utan träning. En söndag utan att träna är ungefär som att sova utan kudde, TOMT.

Nu ska jag plugga hela dagen tills de att jag ska åka och jobba klockan 16.30.

Hajdo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0