Lördagsångest

Tjabbaaa

Idag är det ångestladdat, utan någon direkt anledning. Jag känner mig liksom tillbaka på ruta ett igen, och det suger så jävla hårt.
Vaknade upp av att mamma och Linda hoppade in i mitt rum och frågade vafan som hade hänt, det ligger saker ÖVERALLT och gårdagens sotning satt inte längre bara på ögonlocken.
Annars är jag rätt nöjd, verkar som mina jobbiga bakisdagar tillhör det förflutna och jag kan helt plöstligt få en normal natts sömn efter en fylla.

Det var en kul kväll igår! Började hos Mandy med en vinare, fortsatte till Pluto där vi fick köa längre tid än vad vi hade förväntat oss, och resten av kvällen blev det en massa dans, bekanta ansikten och rundor i baren. Slutade med halv tre bussen hem, och väl hemma hittade jag till världens lycka en chipspåse och en dippskål. Dippen var äcklig, men jag somnade till slut sött framför SATC i mjukiskläder. Life

Tur att min fina vän kommer hit ikväll. Jag behöver någon att äta glass/godis(har inte bestämt mig för vilket av dem än) med, och framförallt någon att prata med.

Inget inspirerar och ger mig motivation som att läsa bloggar. Min favorit just nu är PT-FIA, och jag tror inte att jag behöver säga varför? Jag gör det ändå: Min stora dröm upplever hon just nu!


De få bilder mobilen fångade igår:

Jag och Victoria töntar oss


Klängapan med sin man

Och så mitt brev från Telia jag fick på posten igår:



Dags att ta tag i dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0