Måndagstrött

Trött...och sur.

Pappa river runt här i köket medan jag försöker få matro.....smaskar skithögt, frågar onödiga frågor, tar sista gurkbitarna och vägrar skära upp nya. Så ber han om saltet och förväntar sig att han ska få det också? Sen går gränsen:

"ROSTADE DU EN KANT ÅT MIG?"
"Nehe, det gjorde jag ju inte?"
"Joho, men nästan en kant!"

Den där biten bredvid kanten är fan halvkant, och den smakar inte bra.

Wellwell, har haft en lång dag vilket måndagar kommer bli i fortsättningen med det nya schemat. Har påbörjat både religion, astronomi och matte E kurserna idag, känns kul med lite nytt! Hann bara hem och äta lite Kesella med apelsinbitar och soltroskärnor(<3) och svepa en kopp kaffe efter det, så stack jag iväg på yoga med Maria. Yoga är perfekt på måndagar när man är lite extra seg och trött och inte riktigt orkar köra ett svettigt krigarpass.

Nu har jag betalat en räkning(vuxenpoäng) och ska skicka iväg lite mail, sen ska jag fan gå och lägga mig.


Hej sommarn, vi saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0