Nattblogg

Hej igen!

Det är nu det känns som klockan är strax efter middagstid i mitt huvud, har trotts allt bara varit vaken i 12 timmar.
Men imorn blir det upp tidigt, så jag kan dra hem efter jobbet klockan 8 och däcka i kudden.

Kom nyss upp ur badet - ljus, kladdkaka, mörk chocklad med hallonbitar, ansiktsmask och en halvdålig bok. Men nu är boken urläst och jag är överlycklig!! För det första att jag ens har läst den här romanen(har kanske läst 1/3 av alla vi har fått ut under de här 2,5 åren) och för det andra att jag inte satt och läste den kvällen innan! SCORE!

Känner mig helt plötsligt riktigt taggad för den kommande terminen, tur att jag har tagit mycket av lovet till dödartid framför serier och långa sovmornar, det här behövde jag!

Ja, jag blir också skrämd av mina hemska humörsvängningar. Senast i eftermiddags kände jag hopplöshetskänslan medan jag nu känner mig som en lycklig flicka. Men just nu håller jag på att bryta ut menscykeln helt för att slippa min jobbiga pms, hoppas det fungerar!

Tror förresten min piercing äntligen vill börja läka...min höst med ständiga förkylningar har inte riktigt tillåtit det. Den här våren ska immunförsvaret ligga på topp!

Har förresten dammat hela rummet ikväll, kändes som en tung sten lyfte från mitt hjärta där. Och julpyntet åkte, äntligen!

Innan jag började städa
V: Åh mitt rum är så mysigt!
L: Skojar du eller, det ligger ju grejer överallt! Får panik bara jag går in här.
V: Happ..kanske därför jag får mina panikattacker då.
Note till mig själv, håll ordning i rummet.

Nu ska HappyVevvo tända lite ljus och skriva klart matteuppgiften. Att jag bara har en lektion på tisdag och inget annat inplanerat den dagen gjorde mig helt plötsligt hoppfull, tomma luckor under stressveckor<3

NATTI


Nån sån där crazypartynight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0