Need you, here.

"CPDAG" var tankarna imorse. Efter 4 timmars sömn och försening till skolan kunde det bara bli sämre, trodde jag! Fysikprov som första lektion, jag hade pluggat i kanske 1-2 h sammanlagt och kände att jag ute på lite väl djupt vatten där.  Men det gick ju fan bra!(säg INTE sådär Veronica, nu kommer du få tillbaka ett IG!). Men IG gör ingenting. Att jag blev så positivt överraskad över vad jag kan, bara genom att använda vår formelbok, det har gjort min dag!

Dagen fortsatte med en massa jumboblock till lektioner och slutligen fick jag åka till Friskis. Note till mig själv: Gymma inte mellan 16-20! Fick fan klaustrofobi i det där lilla gymmet och alla dessa människor, så jag körde en halvtimme sen flydde jag till Yogasalen. Man får alltid gå in lite tidigare på de passen, ta en madrass och lägga sig och vila ett tag innan allt drar igång. TROR NI INTE JAG SOMNAR?! och vaknar upp 15 min in i passet då alla sitter upp och gör andningsövningar. Och stirrar på mig. Där har vi veckans pinsammaste. Dör lite inombords.

Hur som helst ska jag gå och sova nu, och sova läääänge.


Not here for a long time,
just here for a good time

Kommentarer
Postat av: linn

hahahahaahahah

2011-01-25 @ 14:35:26
Postat av: Mandy

du sa inget om att alla stirrade! Hahaha

2011-01-25 @ 17:19:16
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

hahahhaha babe

2011-01-26 @ 08:22:13
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0