Onsdag

Shuleluu

Har suttit och dampat sen igårkväll på bloggen, VARFÖR ville inte mitt inlägg om nyår visa sig? Men tydligen ligger det under förra inlägget. Vet inte om jag hade råkat publicera det innan när det inte var klart eller om det helt enkelt var någonting som gick snett.

Här sitter jag, nyduschad och trött. What a daayyyy. Nejrå, kunde aldrig somna inatt pågrund av för mycket tankar i skallen och pga det försov jag mig lite. Men hann iväg till körlektionen, hem och lunchade och pluggade lite teori och sen iväg till gymmet. De där lyckoruset som väller över mig under uppvärmningen varje gång är obeskrivligt. Gah. Att jag sen pumpade med så tunga muskler att jag blev svimfärdig kan vi diskutera imorgon när träningsvärken kommer smygandes. Sen jag kom hem har jag ätit tacos, pluggat teori och duschat.... najs.

Frågan är, att publicera eller inte publicera inlägget där jag presenterar mig själv? Kände för att göra någonting roligt och annorlunda men nu fylls fan varenda blogg av det där. Den som väntar får se.

Ska lyfta mig från soffan och göra mig klar för natten tror jag. För en vecka sen hade knappt kvällen börjat för mig den här tiden, men nu ska jag fan få en normal dygnsrytm igen. Spinning på fredag morgon klockan 7, jag ska klara det.

Och jag har fortfarande inte hittat min spårlöst försvunna svarta spetsbh, rev runt i flera timmar igår. Under sängen, bakom soffan, under badkaret, på hatthyllan, i diskmaskinen, inne i påslakanet. VART FAN ÄR DU?
Har du sett min bh? Kontakta mig på [email protected]

Nej skämt åsido, jag vet att jag senast hade den här hemma i lördagsmorse när jag vaknade, den är INTE ute på vift. Om inte i Lindas väska. Men frågan är vartfan den har hamnat, det här ger mig hjärtattack.


Mig elskar deg mest hest
FAN vad jag är född blond

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

Du, klockan sju. I vilken värld? :O

Och jag är ingen hest! :(

2011-01-05 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0