Pluggg

Har som sagt galet mycket den här veckan, men jag gräver inte ner mig för det. Tänker bara på fredag eftermiddag då allt är lättat från mina axlar! Det får bli en kortis nu alltså, dags att dyka ner i böckerna igen. Har märkt att om jag sover och äter mycket orkar jag med det här. Och imorgon ska jag äntligen iväg och spinna!

Idag hade jag bara en lektion som sagt, psykologi där vi såg en film om autism och aspergers, det fick en att tänka till och bli lite deprimerad till och med. Man ska vara glad över att man är frisk och har ett bra liv! Det glöms så lätt bort. Efter det tog jag mig tid att städa ur skåpet så nu har jag även det borta från samvetet.
Resten av dagen har jag bara varit allmänt effektiv, städat, diskat, lagat mat, ringt runt efter jobb(fick lite napp där!) och så övat på min biologiredovisning.

Nu ska jag varva ner, göra den sista biologin och sen dra lite teori. Skön sovmorgon imorn innan alla redovisningar drar igång!


Har gått och fått starka känslor för mitt mörka hår, jag älskar det!

Idag kom jag förresten på en sak. Tänkte på det här med att flytta hemifrån, jag har alltid tänkt att jag ska bo själv en stund från början när jag flyttar, för jag tror att man behöver ha en stund i sitt liv när man bor helt själv och inte har någon annan att ta hänsyn till. Men jag kom på att jag är aldelles för sällskapssjuk och lättskrämd för att det skulle fungera, tyvärrrr. Vem säger åt sin syster typ 5 gånger att låsa dörren på morgonen för att man ska bli själv hemma i 20 minuter och är rädd att någon ska komma in?? PÅ MORGONEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0