PumpaRumpa

I slutändan kommer det vara värt allt slit, looovar.

Idag ringde inte min klocka, så jag vaknade sött klockan 10. Där fick jag för mina dålig sovrutiner........att jag sen hade ont i halsen och huvudet gjorde att jag stannade hemma idag. Vet inte om min kropp har blivit beroende av kaffe elller hur det är, för den värsta huvudvärken försvann med första koppen. Dock är den tillbaka nu, värre än någonsin. Skulle tippa på att jag är överansträngd i nacke/axlar igen.

Nu har jag fått i mig både god fukost, en laxbit till lunch och sitter och väntar på att klockan ska slå mellis och jag får äta Kesella! Sjukt hur mat kan få en att må bättre.

Imorgon om jag mår bättre åker jag med Maria till gymmet efter skolan. Vi har satt upp projekt "PumpaRumpa", tagggg. Efter det ska jag hem och baka kladdkaka. Burar in mig i hemmet i helgen, med kladdkaka och teoriboken. Skulle säga bra för ekonomin. Undantag blir väl en körlektion och förhoppningsvis ett träningspass.

Nu ska jag dyka ner i min bok igen, kramisar.

Kommentarer
Postat av: amanda broström

sv: haha jag söker för fulllllt! jag vill med, men får se hur det blir med norge och allt också! JA VI MÅSTE SES SNART :D:D haha <3

2011-01-28 @ 11:21:56
URL: http://amandabrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0