Take me through space and time

Humöret vände lite där när jag fick energi, jag har mina ups and downs jag. Hemskt, hoppas det försvinner snart..

Tillståndet i min kropp idag förresten...träningsvärk, ja. Inte skönt, nej. Jag som alltid säger "Det är skönt med träningsvärk, man känner sig så duktig!" Till viss del ja, men skönt? Nej.

Funderar på att kriga upp till spinningpasset imorgon iallafall, och sen åka hem och sova någon timma till? Skulle vara skönt att få träningen gjord. Vill på spinning! Det var ett tag sen.

På tal om att ha en bra dyngsrymt och gå upp tidigt, vad jag avgudar dig Linn! Du är så jävla duktig!!

Nu ska jag dr apå mig glasögonen och myströjan, ta lite yoghurt och sätta mig i köket och skriva lite. Allt för att bli trött.

Kramis


Vilken jävla hösttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0