Tisdag! Eller...onsdag kanske?

Sitter här och är hungrig...är fan hungrig hela tiden. Jag tycker fan inte att jag äter lite, och bra mat äter jag också...med jämna mellanrum. Middag för 2h sen men redan hungrig som jag inte har ätit på halva dagen?? Heelllooo, magkatarr på g?

Har haft en händelserik dag! Har kommit in i en period då jag inspireras av andra människor så den här dagen har varit berörande. Började med Svenska C och den nya läraren vi har fått eftersom vår gamla har gått och sjukskrivit sig, stackarn. Och den nya var riktigt ...ja vad ska man säga? Helbra rakt igenom. Han var självsäker, erfaren och riktigt bra på att tala så att hela klassen var knäpptysta. Han talade mycket om vad han själv hade varit med om i sitt liv vilken var mycket(resor kors och tvärs, bott i olika städer, massa olika jobb osv), och det häftigaste var att han lätt kunde tala om allt med stolthet. Han ville dela med sig av sina framgångar! I Sverige idag får man inte prata om hur bra det går för en utan att folk tycker att man skryter, och det är så fel! Man ska kunna glädjas av andras framgångar utan att bli avundsjuk. Det är ingen annan är jag själv som har kämpat för att lyckas förverkliga mina drömmar. Jag tyckte det var helcoolt att han stod där och pratade gott om sitt liv och allt han har gjort, mer sådana människor tack. Nej det var... riktigt inspirerande.

Vår religionslärare gillar jag också för den delen, jag vet inte varför men han har gett bra intryck hos mig. Jag gillar min nya glöd för skolan.

Efter skolan har jag lämnat in lite CV:n och umgåtts med Mandy, fin tjej det dära. Att bara sitta och prata flera timmar i streck med en person som förstår en behövs ibland, och det behövde vi båda nu! Så övningskörde jag hem henne, och mamma och jag tog en trip därefter, snart smälllerre!

Orkar inte skriva mer, nu ska jag ÄTA och sen bädda ner mig i sängen och plugga lite tills mina ögonlock sakta slocknar...


Favoritennn

Kommentarer
Postat av: Mandy

Åh, jag måste bara säga det..... vi måste ju ses mer utanför skolan! hehe... förutom träningar... pussipuss

2011-01-20 @ 17:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0