Fredag

Frullar på bacon och ägg idag. Kör jobb 20-03 och sen är jag helt plötsligt fri från nattjobb i 3,5 vecka, soooft!

Vaknade och öppnade mailen, Antagen till alla tre kurser jag har sökt. Hjälp?
Juridik och företagande - Gotland v.35-44
Kost och fysisk aktivitet i ett folkhälsoperspektiv - Eskilstuna v.45-02
Marknader och företag - Västerås v.45-02
(tydligen är de två sista kurserna samtidigt, så var det inte när jag sökte)

Vet att vi inte kommer komma iväg utomlands på ett tag om jag sticker till Gotland, fast samtidigt känner jag att jag vill dit.

Nu vet jag fan inte hur jag ska göra...........penna, papper och en "plus-och minuslista" låter som en bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0