Ledig onsdag

Godmooorning. Vaknade upp och insåg att jag låg i min säng och kramades med en filt, ibland känner man sig lite ensam. Det konstiga är att jag inte minns att jag somnade i sängen, utan det senaste jag kom ihåg var att jag låg i soffan och brottades med mina egna tunga ögon. Så vaknar jag upp i sängen med glasögonen bredvid mig, sminket kvar och tänderna oborstade. Trött hest.
En skål filmjölk med färska jordgubbar fick bli frukost idag. Mamma försöker tvinga med oss att plocka jordgubbar imorgonbitti, vi får se hur det går. Och pappa ringde nyss fel " JAHA, men vart ska jag ringa då?!" Stackars människa på andra sidan luren....
Nu: Städa upp allt på golvet, damsuga och ringa min chef jag får nästa veckan.
Därefter: Laga mat, cykla till friskis för gym och spinning
Och sen: Damma av rummet, rensa garderoben, försöka få bort mina sista jobbtider och sist men inte minst ta ett långt varmt underbart bad.

Later

Kommentarer
Postat av: linda

ska vi ta en myskväll snart? :D:D vi får ta en sleepover asap när johanna kommit hem :D puss älskade du

2011-07-13 @ 17:51:02
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0