Waiting on the world to change

Jag blir så töntigt lycklig efter ett träningspass. Ler hela vägen hem. Kunde dessvärre inte cykla hem idag, var helt slut i kroppen. Spinnledaren var helt jävla störd och hetsade, "Känns det bra?!" "Ja!" "DÅ LÄGGER VI PÅ MER MOTSTÅND!". Insane. Och jag som triggar igång på sånt där, cyklade som aldrig förr. Inbillade mig att all svett var den senaste tidens alkoholkonsumtion, rätt skönt att tömma kroppen liksom. Nejmen, jag kämpade iallafall inte så hårt att jag blev yr, och lyssnade på mitt knä som sa ifrån en del, se vad man lär sig att lyssna på kroppens signaler!

Annars har jag kirrat jobb åt Malin och det känns ju ganska kalas. Har även pratat med min nya chef och fått reda på att kommunjobbet bara blir i 3 veckor eftersom vi kommer upp i 120 timmar då, och det gjorde att några stenar släppte från axlarna då jag kan jobba på donk den sista veckan utan att byta bort massa tider. Har dock 4 tider som krockar med nya jobbet så nu jävlar blir det ragga byten sörrnnii.

Har knappt städat något idag...........jag som hade lovat mamsen att onsdagen var den stora städdagen. Men jag tycker jag har gjort saker hela tiden ändå, tvättat, diskat, lagat mat. Effektiv tjej behöver några dagar till på sig.

Nu ska jag fortsätta deppa till John Mayer, känner att pms:en börjat spöka.
Har föresten börjat RÅspåna på min första tatuering. Det tar tid, men jag tror jag är på rätt spår. Vill att det ska kännas helt rätt, och jag känner att jag snart är där. Den ska symbolisera mina syskon och min kärlek till dem!


Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0