Va? Eller?

Trött på att jag har vänt på dygnen. Imorgon ska jag upp tidigt och åka tillbaka till Tele2 butiken. Vet dock inte vad jag ska göra dääääär. Gick in idag och köpte mig en HTC Sensation, och fick på mig en massa jävla skit. Sur. Är fortfarande inte säker på om jag ska ha denna eller en Iphone..........måste bestämma mig. Vet att jag vill ha en ny mobil iallafall, så långt har jag kommit. Men vet att jag inte ska behöva betala 250 spän i månaden för abonnemanget, åååååååååååååh.

Har haft en fin dag. Vaknat med ett sjukt illamående, fixat ihop en god lunch, druckit vanillalatte på stan med Mandy, köpt en ny mobil.........., gått hem med punktering................, pratat med Tele2 kundtjänst i 30 min............, tagit bilen till Martina och ätit mat, och sist men inte minst suttit på Lindas altan under en filt med tända ljus och druckit te och ätit mackor långmening med mina fina vänner.

Hur som helst så har jag ett viktigt beslut att fatta angående min mobila framtid.
Hörs och ses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0