First week

Tjaa..
Förstår ibland inte varför jag har kvar den här sidan, tills jag ser hela jäkla arkivet. Jag kan ju inte ge upp nu.

"Lovet" har börjat skönt som fan. Den här veckan har jag bara haft och kommer att ha korta jobbpass, vilket är stört skönt då man kan hitta på annat också. I söndags vare tjejmiddag hos Malin, igår hängde vi vid Johannas pool och idag har jag hunnit med en lunch och shoppingsväng på stan innan vi hade grill-,jacuzzi- och soffkväll hos Linda.

Annars mår jag piss och kan knappppt svälja utan att pinas av smärtan i halsen. Frossan och hostan gör alltsammans till att några dagar i sängen här framöver bara är ett faktum. De stressiga men så underbart roliga  studentveckorna har satt sina spår...
Jag som vill feeesstaatatata, håller alla tummar och tår att det blir en utgångis på fredag!

Dags att krama täcket ett tag för att gå upp tidigt imorgon och skjutsa lillkusinen till skolan, huuur snelll är inte jag på min sovmorgon????

Förfest 1/6:


Mongofreddeeee hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0