Imorgon

Trött tjej idag. Jobbat sen 8.30, skönt som fan att plocka skräp utomhus efter fyllesvin. Hihih, till slut fick jag iallfall ställa mig i DT:n och ta emot beställningar.

JAG "Välkommen jag kan ta emot din beställning"
GÄST "Aa jag tar två Big mac och co"
JAG "Vv.....?"
MÅNS (avbryter) "Ja hur många bitar vill du ha?"
GÄST "Haha va???!!"
JAG "Ehm, vad vill du ha och dricka till det?"

Så kommer gästen fram till luckan "Hahhaha såndär mörk röst tror jag inte du har!!"

Skrattade bra länge, Kuewl. hihihi

Efter det har jag och Linda sprungit runt på hälla, äntligen allt inhandlat! Förutom en regnponcho, men det löser vi.

Nej, packa, ta ett långt bad och sova tidigt. Imorgon ska vi till Borlänge.
Förstår fortfarande inte hur allt det här ska gå ihop. Börjar få lite panik. Jag på festival? HEheh. Hygienfreaket. Men det blir nog skönt att vara smutsig. 27 grader på tisdag, NAAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0