Lördag

Äntligen hemma igen. Har spenderat dagen med min andra halva, eller ja, jag tvingade henne att umgås med mig så jag har sluppit känna mig ensam. Pratat, ÄTIT i mängder(toast, pizza, godis, chips), städat, byggt tält och kikat så allt var helt, tittat på film.

Här hemma ser allt ut som skit. Och jag mår skit, bakis-ont-i-hela-kroppen-helvete. Det är saker överallt. Jag och Andreas skulle aldrig kunna ha en egen lägenhet. De har till och med målat mustasch på Lindas Justin Bieberplanch, hahah. Blir hus i helvete när hon kommer hem.

Igår var GR8! Vaknade upp ute i Fagersta, åt underbart god mat, firade min lillasyster som fyllde år idag. Därefter packade vi in oss i bilen och körde hemåt. Jag bakom ratten och svinpackade grabbarna där bak, och "fiskar som viskar" ur högtalarna. Väl hemma var det bara att byta om för att en stund senare åka mot gryta och möta upp alla. För tredje året i rad firade vi midsommar tillsammans och det blev väldigt lyckat! Grillen, dansgolvet, studsmattan,mmmmh! Efter det drog vi förbi donken och sedan hem och fortsatte till halv 5 med alla här hemma, sjuuuukt kul dag!

Hade det inte varit för Peace and Love på måndag hade jag lätt tagit nykter period JUST NU. Att se andra fulla när jag själv inte är det får mig äcklad och deprimerad. Längtar SÅ tills jag kommer hem och kan ta tag i min hälsa igen. Få tillbaka glädjen genom att träna varje dag, äta bättre, gå på avgiftning och jobba massor. Så ser resten av sommaren ut. Och därefter håller jag alla tummar jag har på att jag kan få komma härifrån i höst. Eller, jag SKA bort.

Men först är det dags för en vecka i Borlänge, njuta av nuet varje sekund, inte bry sig om att man är ofräsch för det är alla andra runt en också, se SJUKT många bra konserter och känna mig hög av lyckan. Det var först idag jag påminde mig själv om hur underbart det kommer bli.

Dock har jag först och främst en tidig jobbdag imorgon och en massa saker som behöver inhandlas. Och ett rosa nagellack som behöver vara borta från mina naglar inom 8 timmar, så jag tror vi får börja med det.


Grattis på din dag sötnos!
Aldrig ska jag sluta älska dig
hjärtahjärtahjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0