Tisdag

Sovit som en jävla stock. Hoppas det kan ge en skjuts till friskheteenn
Sur. Ingen semesterersättning. Fattigt juli, askul. Sur. Jobb till 19 på torsdag, ingen heldag som vi hade planerat.
SUR. Minsta gemensamma nämnare där var visst donken, whopsi.

Fortsätta städa och ta tag i mitt liv, för att sedan spendera natten på Stenby 22-04 :)))))))

Lite frustrerad över vad jag har att göra nu. Peace på måndag och det känns som jag måste inhandla mig en hel svensson-camping-överlevaiskogen-regnellersol-packning. Gummistövlar, brassestol, SPRIT, solkräm, myggstift, våtservetter. Och sen ganska mycket mer. Pallzor ej.

Kommentarer
Postat av: linn

tips från coachen! skit i stolen, den blir bara snodd och tar plats i tältet, satsa på filt från ikea istället, 10 spänn! :)

2011-06-21 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0