99 dagar

Hej igen!

Torsdagen är här och lovet är snart slut. Har hunnit med lite för lite saker, tiden har gått fort.

Ikväll är det 100-dagarsfesten, på 99 dagarsdagen. Dagens störningsobjekt är alla retards på facebook som skriver att det är 100 dagar kvar IDAG, när det var igår. HElllooo, jag vet att det står på 100dagarskalendern att det är 100 idag, men hur går det då ihop att det är 2 dagar kvar dagen innan studenten??

Någonting annat jobbigt idag är mina provresultat jag fick igår. Levervärdet var högt, så jag har varit och tagit om det idag i hopp om att någonting gick snett sist. Annars vet jag fan inte vad jag tar mig till, jag skulle utan problem klara ett liv utan alkohol, men det skulle kännas som om en del av min frihets togs av mig. Men det blir väl helt enkelt till det man gör det till. Kul att ställa sig frågan vad det i sånt fall skulle bero på, jag menar, visst har jag druckit en och annan blattevodka i mina dagar men långt ifrån den mängd som skulle paja en lever. What about mina vitamin B5-tabletter jag äter 20 st om dagen av?
Ska sluta tänka på det där nu.

I Tisdags var jag på stan och köpte på mig saker jag behövde med Mandy, vi var nära på att kliva i en spya på h&m. Efter det skulle vi käka TipTop men jag var inte så sugen längre......fast det slank ner ändå. På väg hem från Mandy sen efter några timmar framför projektarbetet stängde sig aldrig dörrarna på bussen, utan de öppnade sig lika snabbt som de smällde ihop. Där stod vi på Stora gatan i 10 minuter, askul.

Igår var jag hos mormor och morfar på lunch och lyssnade på morfars sköna skämt, därefter hos farmor och farfar och fikade och lyssnade på farfars teorier om alla tjuvar som går runt i hans bostadsområde. I sånna situationer stänger man bara av öronen, nickar och ler. Jag vill aldrig bli gammal och inte ha bättre för mig än att hålla koll på mina grannar. Hur som helst så är det väl chill med en morfar och en farmor som fyller år på samma dag, det blir mycket fika.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och börja förbereda mig inför kvällen. Egentligen vill jag inte dricka ikväll, men det känns dumt att dra förhastade slutsatser. Dock kommer jag ta det relativt lugnt då jag känner mig själv och inte kommer våga dricka för mycket.


wants


cuuute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0