Energi

Tjenare län! Sitter i köket och äter middag, så passar på att skriva lite från mobilen samtidigt. Kassler, keso och grönsaker blev det idag då riset var slut. En knäckemacka också för att få i mig lite kolhydrater. Ska nämligen åka på afrodans ikväll, så ska snart åka och hämta kusinen och ev. Mandy. Det ska bli skitkul! Är taggad som satan att ta tag i detta till hundra prolle nu, och få lite resultat av allt. Mitt problem tidigare har varit att jag väl lyxar till det lite för mycket när det blir helg och fest, så det blir inga resultat. Efter helgens all skitmat har jag märkt extra hur dåligt jag mår av det, så nu får det fan vara nog. Självklart ska man unna sig saker men det måste finnas en gräns. Och bäst mår jag av att leva utan socker i så hög grad som möjligt(äter självklart 1-2 frukter om dagen och annat med naturligt socker, men även det ska man ju ta det lite lugnt med). Men det jag mår bäst av är dessa regelbundna måltider, energin tar liksom aldrig slut, och en sån dag har jag idag! Hoppas det fortsätter så ett tag nu..:) nu jag förbereda lite saker för imorn, vi hörs snart igen med bilder osv! Kramis

Kommentarer
Postat av: linda

New slang, Nantes, re:stracks, a lack of colour :) puss min babe

2011-03-31 @ 21:17:16
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0