Helg

Hej!
Har så jävla mycket att göra just nu.

Drabbades av en jävla panikattack igår, tappade uppfattning om allt och bara la mig i sängen och grät ett tag.
Men idag känns det bättre och jag är taggad att prioritera sömn, träning och mat nu så jag ska klara av den här rushen. Nästa vecka är galen med utvecklingssamtal, en massa undersökningar på lasarettet, fyra jobbpass(varav två under helgen), en heldag i Uppsala, ett prov(och plugget inför det förstås) och en utgång. Där ska jag klämma in plugg till provet som är måndagen efter, och träning också.

Nu ska jag laga matlåda inför heldagen på jobbet imorgon, därefter åka till sjukhuset och hälsa på farmor.
Har tänkt vara hemma ikväll, ta ett bad, plugga och sova tidigt.
Det ska bli hur jävla skönt som helst, och jag behöver det.
Något mer jag behövde var promenaden både till&från jobbet med solen i ansiktet<3 glad.


Fina Forsmark, där vi var i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0