Jag längtar

Nog för att våren är påväg, snön smälter och conversen, vårjackan och solbrillorna har tittat fram ur garderoben. Det finns mycket jag ser fram emot den här våren/sommaren! Det enda som saknas är en trip till Åre, men det får vi ta nästa år.

  • Forsmark i veckan, tro det eller ej. Det ska bli skitintressant, och speciellt efter olyckan i Japan. Skönt att ta få se annat än tavlan i skolan.
  • När jag ska bjuda Linda på resaturang(min present till henne) och vi ska fortsätta med första krogenrundan tillsammans!
  • Ljusa slingor 29 mars!
  • Första spinnpasset, och första löparrundan när knät är bra igen.
  • När projektarbetet är klart, en sten på axlarna just nu!
  • Hoffmeastro 9 april
  • HÅKAN 15 april!
  • STUDENTKRYSSNING 18 APRIL!
  • Utklädnadsshowen, Elba- och maskeradfesten, samt allt annat inför STUDENTEN!
  • Peace and love!
  • Två veckor i utlandet fyllt av party, sol och god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0