Lördag

Hej!
Nu mår jag bättre igen. Knät mår också lite bättre.

Äntligen tagit mig ut i verkligheten igen! Efter skolan igår drog jag till sjukhuset och tog prover för tredje gången, och innan nästa läkarbesök ska jag ta några till. Efter lite fläng hit&dit åkte jag hem till Martina och vi fixade oss och umgicks lite. Äntligen träffades vi efter huuur många veckor som helst! Så nu är jag hel igen :) Och sen drog vi ju till Linda! En massa partygalna tjejer som gjorde att man blev på bra humör. Älskar vårt galna tjejgäng. Tråkigt att jag inte kunde följa med ut, men vi har ju all tid i världen att gå på krogen tillsammans nu!
Drog hem och sov tidigt, och höll Johanna sällskap i telefonen när hon väntade på bussen. Vad gör man inte för sina fina vänner.
Imorse var det upp och hoppa tidigt för att skjutsa iväg mamma så jag kunde ha bilen till jobbet både idag och igår. Hem för att i stress göra mig klar och sen till jobbet för att ha en heldag i lobbyn. Det kan vara bland den roligaste uppgiften - tro det eller ej. Man torkar förstås bord, sopar, tömmer sopor, diskar brickor, städar toaletter, MEN man är som närmast gästerna och har all möjlighet i världen att sprida lite glädje. Blåste upp ballonger flera gånger, för varje gång man kom ut med ett gäng, fullkomligt springer barnen fram med stora ögon. Då blir man glad inombords, barn är så söta.

Har sovit som en stock efter jobbet, vet inte om jag håller på att bli sjuk. Hoppas eeeeeejj.

Hur som helst så har jag gjort glass på grädde och mango som jag väntar på ska bli klar så jag kan avnjuta det framför några avsnitt av sex and the city. De senaste dagarna har jag längtat hem till kvällarna under en filt framför satc, uuuunderbart med en slappperiod.
/HarmoniVevvo



Andreas fyllde 21.
Blev tillslut jag som satt och kladdade med tårtan.
Grädde, mörk riven choklad och jordgubbar.
Andreas sa "Till och med de som inte är allergiska mot mjölk kommer reagera på den där"

Syrran har budat hem dessa för ca 400 kr, tips! Helt äkta.

Min söta tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0