Onsdag

Ligger hemma i sängen idag. Har haft ont i knät hela natten och känner fortfarande att det gör ont bara jag går upp och stapplar mig till köket. Inte att diskutera att springa runt i skolan, upp och ner för trappor osv. Men vilar jag nu så kommer det snart vara bra.

Igår fyllde min fina Linda 18 år, så på fredag ska vi fira henne! Äntligen kan hon följa med ut på krogen och vi slipper lämna henne hemma varje gång vi ska ut. Hela gänget är komplett och jag ser sjukt mycket fram emot sommaren!!

Idag fyller min älskade bror 21 år! Han är på systemet nu och handlar present åt sig själv, haha. Mamma har bakat mockarutor,  han själv ska göra tårta och kvällens middag som är marinerat kött, kroketter, Jensens favoritsås och sallad med fetaost och körsbärstomater. GOTT ELLER VADÅ?

Fan vad segt klockan går, känns som jag har legat här i evigheter. Skulle behöva dra till skolan halv två och träffa vår projekthandledare. Hatar att missa saker. Hatar att folk ska lägga sig i hela tiden, jag vet bäst hur jag mår själv. Är det någonting jag försöker respektera är det när någon tar sin hälsa i första hand. Allt annat ordnar sig.

Får väl kika på lite Satc, skriva lite på mina dikter, ja, bara ladda upp batterierna helt enkelt.


Läskmaskinen på jobbet hade damp i lördags.

Igår påväg till sjukhuset fick jag syn på videung, vilket vårtecken!
Det var ganska svårt att få med på bild dock,
det såg mest ut som jag var en pedofil som fotograferade dagisbarnen i bakgrunden.
Men bilden blev rätt härlig ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0