Äntligen!

Tänkte bara lämna ett snabbt avtryck så att säga. Har sovmorgon imorgon så har tänk hoppa i säng och få några ordentliga timmar. Har haft en lång dag i skolan plus två timmars övning inför utklädnads, så nu mår man. Linn ringde för två timmar sen typ och sa att hon inte hittade sin bil på IKEA-parkeringen så jag hoppade in i bilen för att hjälpa till, men när jag väl skulle köra av E18 vid Erikslund ringer hon och säger att det visst fanns en till parkering :):):):)
Nej nu ska jag äta upp min skål med filomjölk och tinade blåbär<3 Tagga till för 60 min spin imorn!


Hittade detta och blev helt stum, SKA MAN SKRATTA ELLER GRÅTA?!
Dock ser jag det inte längre som ett tecken på att jag inte ska ha solbrillor,
detta betyder att någon vill ha krig och jag tänker fan inte ge mig.



Äntligen i mina händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0