Hektiskt liv

TJooo, jag mår bra. Eller jag lever kanske det skulle vara. Det är sista provet-veckan och en massa annat skit här just nu sörrni. Träningar till utklädnadsshowen, varv i springskorna och stunder i solariet för att bygga upp den perfekta brännan. Kort sagt ingen tid till datorn. Synd för jag hade velat dokumentera den här tiden. Någonting att titta tillbaka på när jag helt pltösigt inte har någonting att göra om dagarna längre. Kan inte fatta att den dagen strax är här. Höstens projekt är att hitta mig själv igen. Jag har liksom tappat bort mig själv under gymnasietiden, och känner att det är dags att hitta tillbaka. Mer om det någon annan gång för nu tänkte jag säga att jag ska till frissören och göra slingor imorgon!! ASBRA. Och att min pappa fylller år idag. Fast att det kanske inte märks så ofta så tycker jag om honom väldigt mycket.

Känner att det behöver fyllas upp med lite bilder här, så jag får be om att återkomma till helgen! För nu ska jag fixa klart det sista seminariet och provet (FATTA ATT JAG HAR TVÅ PLUGGDAGAR KVAR?! Med den här heheh), ut och dricka drinkar och fira det hela, ta studentfoto, ha mösspåtagning och så fixa allt inför Elbafesten på fredag.

Fast först ska jag sova. Blir i skolan imorgon mellan 8.30 och 18, jag som hade sett fram emot trean :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0