Kaos

Tjafan, mitt liv är lite kaos just nu. Lördagen var kaos, gårdagen var kaos, och så även dagen. Det blir lite mycket att försöka få ihop allting nu. Allt ba kaosar.

I lördags tappade jag min plånbok påväg hem från jobbet. Jättekul. Som tur var så hittade en tant den och jag fick tillbaka den. Dock hade jag redan spärrat mitt kort så nu lever jag som lite begränsat. Kvällen slutade iallafall bra med spicy och naturgodis i Vasaparken med Linda under varsina filtar, och därefter åkte vi hem till Martin och umgicks med dem. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, show ya later.
IGår kaosjobbade jag trött och surig. Sen kaossydde vi 22 dräkter.

Ska kaosa vidare, nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0