Mobilblogg

Biljetten till markeradfesten fixad! Skönt att alla biljetter nu är inhandlade, slipper man tänka mer på det sen. Har haft en riktig skitdag, varit sur och pmsig "jag ska vila nu, och INGEN stör!". Det blev bra efter en tupplur, en papper och en penna och lite småskvätt i ögonen. Är trött på denna egoism man möter, men mest är jag nog trött på mig själv. För att jag aldrig sover ordentligt, för att jag aldrig orkar göra saker eftersom jag är för trött, men idag var det mest för att jag hade bokat in jobb när jag hellre ville hänga med klassen och fixa klart vår kalender. Den närmsta tiden ska jag försöka jobba så lite som möjligt så jag kan få njuta lite av den sista tiden på gymnasiet. Imorgon har jag matteprov och föredrag inför klassen. Efter det ska jag inleda helgen med att köpa mina studentskor, och förmodligen titta på vårt studentflak. Sen blir det en lugnt helg, morgondagen har jag tänkt spendera som vilken kväll som helst med en skön löprunda då jag kan koppla bort allting. På lördag ska jag passa på att vila ut mig, gymma, storstäda, plugga och därefter ha grill och jacuzzikväll med tjejerna. Söndag blir det jobba hela långa dagen. Något som gjorde mig glad idag var när jag bläddrade fram i kalendern och såg tomma veckor efter studenten, en helg med midsommar, en med powermeet och sen en vecka i Borlänge. Har vi tur blir det även en utlandsresa. Krigar.på. Två pluggveckor kvar, och därefter två sköna veckor som avslutas med förhoppningsvis en av de bästa dagarna i mitt liv. Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0