Tisdag

Ibland tittar jag på Kissies blogg och önskar att jag också såg prostituerad ut.

Fast inte idag........................idag har jag dött framför religionsboken. Och dött lite av tanken att jag snart får min sommarschema. Känner på mig att det inte kommer se ut som jag vill. Det var bättre förra sommaren när jag inte hade fyllt 18 och inte kunde jobba natt. Passar det inte alls (har student, midsommar, peace and love och 4 veckors annat jobb då jag inte kan jobba) så får vi se hur jag gör med detta hära. Jag kommer lätt kunna klara mig utan jobb fram till hösten, men frågan är vad som händer då?

Nu ska jag fortsätta i banorna om att bli buddhist. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0