Tjolahopp

Just nu ligger jag i sängen med datorn på knät och ena handen i en skål med popcorn. Jag vet beach 11, men jag har liksom ont i huvudet ikväll så det går inte. Har varit på jobbet och sprungit arslet av mig. Idag var en sån där riktig skidag på jobbet, det händer max en gång i månaden och just ikväll var en sån hemsk kväll. Vi borde fan ha bättre betalt, säger inte att vi räddar liv eller så men att servera mat till sånna som inte orkar laga det själva är också energikrävande ska ni veta.

Hur som helst, ska jobba resten av helgen också så jag får helt enkelt tvinga mig dit imorgon. Det är ju faktiskt sånna dagar allt vänds och känns bättre.

Har förresten precis uppgraderat mig till Mozilla Firefox 4.0 från en äldre version som laggade hela tiden. Hoppas nu på bättre tider och insåg med det att det faktiskt var en räv med en eldsvans som logga, och kopplade det plötsligt till namnet Firefox. Ibland är man lite blond vettu!

Nu ska jag och min syster titta på Trassel.

Min kräftbränna börjar lägga sig,
hoppas på en bättre dag imorgon helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0