Träningsvärken är ett faktum

Fan vilken energi jag har!
I måndags körde jag intervaller i form av spppurt till ena sidan, jogg tillbaka, spurt dit igen, hopp i sidled tillbaka osv. Efter det joggade jag även runt lite i skogen.
Idag tog jag min an 5km med Bea ones again. Vi sprang väldigt stor del av den, och jag kämpade mig upp för de brantaste av dem branstaste backarna. Där var flåset på max och endorfinerna flödade! Känner att jag har massor mer att ge och skulle nog klara jogga runt hela nästa gång. Det är så jäkla kul och man blir peppad att både äta och sova bra eftersom man får ut så mycket mer av träningen då.

Imorgon har vi nationella matte E.................funderar på att mest sitta och fördriva bort tiden med att äta. Är så sinnessjukt trött på matte och fysik att jag knappt har förstått det själv. Sen ska jag jobba och klassen ska ut till Elba och städa, kul att jag missar.

Just nu kan jag inget annat än att känna pirret i magen som längtar ihäl sig av att stå på egna ben.
Det är så mycket kul som händer nu, men jag är ändå lite ledsen på något vis. Jag kan verkligen inte komma på varför. Det ska bli så skönt att lämna allt vad som har med skolan att göra bakom sig, äntligen bli vuxen ur ett annat perspektiv. Äntligen få bestämma mer själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0