Blurry

Hej vänner, och framför allt Linn.
Jag uppdaterar nu.

Mitt liv är både förvirrat och stressigt i stunden.
På onsdag lyfter planet till Barcelona och innan
dess ska jag:

- Fira kusinen lite i efterskott
- Köra ett gympass
- PLUGGA massa donk
- Sola
- Jobba båda kvällarna
- Höll på att glömma, PACKA

Äntligen har väderprognoserna vänt och det ser ut att bli 20 grader sol där nere,
SKÖNT!

För att lämna Spanien, hjälp mig här:
Ska jag åka upp till Sälen den 22:a eller den 25:e december?
Mitt första jobbpass blir den 26e, och egentligen vill jag vara uppe
några dagar innan dess, lära känna folk och ställa in min i den nya miljön.
Men vad är en julafton utan familjen?

Hörs

Kommentarer
Postat av: linn

fan att ni åker när jag kommer hem igen!! jag tycker du ska åka den 25e, julafton vill man va hemma på!

2011-11-07 @ 10:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0