Första inhadlat





Fick hem en redig rabattcheck i brevlådan, så jag passade på att köpa mig ett par googles.

Det är mycket att ordna och jag tycker att jag ständigt håller på och kollar upp saker och ringer samtal.

Men nu har jag i alla fall bokat en slingtid hos frisören två dagar innan avresa, bussbiljetten ska bokas, avskedsfest planeras, väskor ska plockas fram ur källaren, modem för internet ska införskaffas, en hel hög av böcker inhandlas, serierna och filmerna på datorn fördubblas, och så måste jag ladda upp med ett lager av både linser, smink och parfym då det inte kommer gå att få tag i sånt uppe på fjället.
Måste dessutom kika upp om det finns möjlighet att skriva högskoleprovet uppe i dalalandskapet och hur jag i så fall ska ta mig dit.

Och självklart ska det inhandlas allt från underställ och hängslen till mössa och ett par rejäla vantar.
Nu är det bara 37 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Haha nörd. saknar dig kompis

2011-11-22 @ 09:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0