Hemma

Det blev ingen utgång i lördags i Barcelona, vi gick istället
ner till ett fik och drack kaffe och spelade kort ett tag innan
kvällen avslutades med film. På söndagen var affärer osv stängt och
det regnade en del, men vi gav oss in till stan iallafall. Det blev
ett besök på Picassomuseet, en fika och avslutningsvis åt vi tapas
på en restaugrang. Även denna kväll avslutades med filmer i
lägenheten. Igår gick vi ut och åt pizza innan det var dags för
hemfärd. Efter två timmar av panik och världens godaste kycklingmacka
lämnade äntligen bussen Barcelona och körde till Girona och flygplatsen.

Kom hem inatt efter några chees på donken i Eskilstuna.
Det första jag gjorde var att pussa min lillasyster i pannan.
Jag längtar redan tills nästa gång jag ska sätta mig i ett flygplan igen.
Det var. as. kul.

Vardagen är redan tillbaka, och jag kom på mig själv med att räkna ner
minutrarna på jobbet. Det är när man har varit och sett vad andra gör
som man inser hur jävla trist ens eget liv är.
Men det är ju faktiskt dags att ställa tillbaka den lilla resväskan i källarn
och hämta upp den stora inför lasset som går upp till Sälen om cirkus
fem veckor. Det kommer bli svårt att packa ner livet i en väska(okej, det blir nog fler)

Blir ett bildinlägg från Barcelona snarast.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0