Se på fan

Någonting historiskt har skett, jag har skaffat mig en ny kategori.
Den fick heta Sälen 2011/2012, med tanke på att både datorn och bloggen följer med mig upp!

Då var även måndagen över och jag känner att jag har fått lite gjort.
Jag har lyckats checka in på Ryan airs hemsida (första gången tog jag mig
genom hälften på engelska och satt som på nålar med google translate i hopp om att inte missförstå något) (tills jag andra gången gjorde det med min bror vid sidan om och såg att man visst kunde göra det på svenska)
Jag har pratat med min blivande chef och diskuterat vinterns schema och även min ankomst. Nu är det bara upp till mig när jag åker. Har ju även varit förbi kusinen en stund innan jobbet och kramat om henne.
Och såklart börjat rota i garderoben, skrivit packlista och öppnat resväskannnn.

JAG ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS FÖR ATT FLYGA FÖRSTA GÅNGEN.
Håller mina väskor måttet? (okej det vet jag redan)
Har jag missat något viktigt bland detta ändlösa?
Har jag skrivit ut allt jag borde?
Ser det ut som jag eller ett lik på passet?
Vad har man på sig i ett 20 graders spanien? i både regn och sol?
behöver man solkräm eller?????

Inte för att jag kommer kunna sova, men vi säger godnatt ändå!

Kommentarer
Postat av: linda

solkräm!!!! om de är varmt och sol alltså :)

2011-11-08 @ 10:44:39
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0