Det blir Sälen!

Restaurangchefen från Sälen ringde idag, jag ska få åka!!
Kan inte tänka mig någonting som skulle passa bättre i tiden.
Bo på egen hand(dock delat med annan personal)
Komma ifrån vardagen
ÅKA SKIDOR
Bredda mig inom donk
FESTA
Lära känna en massa nya människor.
Känns lite läskigt att åka iväg själv, men jag ska. Det kommer bli
så jävla grymt. Och förhoppningsvis kommer tjejerna upp en weekend!

Men vad mycket jag måste ta tag i nu...

- söka tjänstledigt
- fixa både ica och stadiumkort
- köpa googles
- se över mina vinterkläder
- spara pengar.
sista punkten inte minst för att införskaffa mig skidor,
stavar, pjäxor och hjälm så fort jag kommer upp till
Sälen och kan utnyttja personalrabatten, heheh.

Nu blir det massvis av jobb framtill Barca om 14 dagar,
och när jag kommer hem därifrån återstår endast 5 veckor!


Det är ruligt när livet samarbetar!

Kommentarer
Postat av: linda

så glad för din skull bebo

2011-10-27 @ 15:29:07
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0