Ledig dag

Ledig tordag innebär paus från både linser och smink.
Har skickat in ansökan om tjänstledigt, pratat mer med
restaurangchefen i Sälen och sist men inte minst varit
iväg och simmat. Simnning kan vara den skönaste
träningsformen då man får både motion, bastu, skrubb
och så slipper duscha när man kommer hem.

Springer upp och ner i tvättstugan ikväll,
ska nu ta tag i mitt rum. Plocka bort allt
jävla skit överallt och därefter damsuga.
Måste även plugga massa donkengrejer
så jag kan bli verifierad någon gång.
Tänkte också sy ihop mitt stora hål mellan
benen på jobbyxorna, så jag slutar få fler
frågande blickar när jag cyklar till jobbet.....
Det är skönt att ha effektiva dagar, mään.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0