Lycklig

Idag har jag cyklat runt halva stan i mina jobbskor,
då jag glömde ta med mig ett par extra till jobbet.
Jag brukar inte skämmas över saker, men det här
var verkligen en outhärdligt pinsam situation.
Dagens träning fick bli simning, och jag avslutade
det hela med att kamma in vuxenpoängen "gå in i
bastun utan bikini" DEN DU. Dock hade jag ju en
handduk runt mig.

I rymden finns inga känslor beskriver de humöret
utefter den här cirkeln:

Och den är så jävla sann. Just nu skulle
jag nog kategorisera in mig själv under
"Lycklig". Men på fredag är det dags för
en CP lycklig fylla och på lördagsmorgonen
vaknar man och har visst trillat över kanten
och hamnat på "Ledsen". Life is life

Hur som helst, har massa jobb, träning och
plugg att fixa innan flyget lyfter mot Barca om
9 dagar, så ni vet vart ni hittar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0