Nitton

Den här bloggen och jag har gått igenom mycket tillsammans.
Just därför känner jag att jag måste dela med mig av allt vad heter mitt nittonårsfirande.
Man skulle kunna tro att jag fyllde 40, för fan vad det har firats.

Det började fredagen den sjunde oktober, med att jag och Johanna
lagade brakmiddag och bjöd över tjejerna.
Efter efterrätt och en massa vodkadrinkar slirade vi oss in på
både vinflaskan och spotifylistan. Kvällen är en trevlig film
i mitt huvud fram till citronvodka-shottarna på Johannas
köksbänk. Därefter är resten kvällen bara en fåtal bilder i mitt huvud.
En av dem när jag spillde ut min tequilashot och blev CRAZYBITCH










Vaknade upp tidigt på lördagen av att jag hörde någon klunka vatten, TORKAAA.
Hela dagen spenderades framför filmer med godis och kebabpizza, jag somnade
hela tiden och vaknade med en kamera i ansiktet.


söndagen kikade släkten förbi och finkammad var lägenheten.
Det bjöds både på fika och fina presenter.





Onsdag och födelsedag blev både lunch med vänner på stan,
nya jeans, middag med familjen, tårta&presenter, och sist
vin i Amandas kök som avslutades med en spontanutgång
där vi dansade häcken av oss i stövlar och stickade tröjor.
Tappade bort min vantar och hela dagen slutade med att
jag gick hem och grät.







Fredagen därpå gav Andreas mig sin present, stand up med Magnus Betnér!
Han är helt jävla störd, men fan vad bra det var. Han kan han! Efteråt träffade jag
Amanda och vi drog en utgång med en redlös Linda. Det var mig en upplevelse;)


"Sitter ni bra däruppe? Ser ni hur tunnhårig jag har blivit?"

Och så, några av alla fina presenter:

Maria hade varit kreativ, observera min ansiktsform gentemot Johannas,
och min utväxt som Maria sen fick veta inte längre finns.






Tjejerna kom med en hel korg av saker, och däribland de största trosor jag någonsin sett,
tack de kommer passa perfekt ♥
Äggstekaren är ganska liten i jämförelse, haha.

Plånboken fick även expandera en aning,
precis som min låda av flytta-hemifrånsaker.
Ska man se det som ett tecken att de vill bli av med en snart?

- Och så måste jag ju tacka, för all uppvaktning och alla fina presenter!


Sådär, då har vi även detta dokumenterat i mitt ändlösa arkiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0