October. 1, 2011





Helgens lycka

Dagen började med att jag glömde äggen på spisen.
Men resten av dagen har varit fantastisk skön,
har även idag varit på stan och shoppat.
Medan min syster satt i frisörstolen passade jag
på att inhandla både en kuvertväska, ett par
skinnhandskar och en ny concealer. Bra skit!

I och med att plutten klippte sig passade vi på
att lägga i en mörk toning i hennes hår när vi
kom hem. Och plocka brynen. Och ha tacomiddag.

Det har varit en riktig familjehelg, och jag har
uppskattat den. Nu är mina batterier fulladdade
och jag är rastlös. Men snart är det dags för en
ny vecka, då det väntas jobb, massa träning och så
en bowlingkväll med gamla GOSIGA vänner.
Men bäst av allt....på fredag kör vi FIRAFIRA SKUMPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0