Glad

Har lite för mycket överskottsenergi idag. Även fast jag har jobbat hela kvällen så kan jag inte rikigt sitta still. Funderar på att dra på mig springskorna och stoppa Damplyckliga endorfinkickar i öronen, fast är det okej att ut och springa klockan 22? Får kanske skippa min favoritskog.
Man får ta vara på dessa energirika stunder, det är då man tränar som bäst!

Imorse ringde dem från en av restaurangerna i Sälen där jag har sökt jobb i vinter. Jättetrevlig tjej som undrade om jag var intresserad av att komma på intervju på söndag i Örebro, och självklart tackade jag ja! Dock visste jag inte vilken tjänst det gällde då jag har sökt en hel hög, och när jag skulle titta upp det såg jag att åldersgränsen för jobbet var 20 år. Det känns riktigt kul att de vill träffa mig trotts att jag är 18, men samtidigt känner jag att konkurrensen kan bli hård om de flesta är 20 och har hunnit få sig en del erfarenhet.

Det där löpningen lät underbar, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0