Tisdag

Såg att Cimon letade en dejt i veckan, och jag kan ju säga att jag är frivillig.
Tills jag fick en sån där "VAD SKREV JAG?!" flashbak när ögonen flyger upp och man stannar upp i det man gör.
Jag har ett svagt minne av att jag kommenterade hans blogg när jag kom hem från krogen i helgen.
Vill varken titta tillbaka och leta efter kommentaren eller tänka på detta mer, så vi lämnar det.

Har varit och simmat med Martina idag.
Kände mig som en flåsande knubbsäl efter helgens alla glas och giftpinnar.
Men nu är jag igång igen och passade på att köpa ett 10-kort så jag har en anledning att komma tillbaka.
Tror ni jag kan hålla mig nykter tills min födelsedag? (cirkus 3 veckor)
Det vore skönt att satsa på träning och inte minst, spara pengar.
Fick det att låta som det vore en utmaning att hålla mig nykter,
men jag tror man kanske förstår vad jag menar.
Vad gör man om man inte går ut på krogen en fredagskväll?

Vi får se hur det blir med det, nu ska jag göra mig iordning för en kväll på jobbet.
Imorgon åker jag och Amanda på en heldag till Örebro för rekryteringsmässa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0