Dags för kryssning!

Min kropp värker idag. Träningsvärk, spring i Stockholm och tunga shoppingpåsar är kanske inte den bästa kombinationen. Men en bra dag hade vi allt. Jag fann min kärlek, en blå blus från Zara. Just nu hänger den på en galge och ler mit mig, den vill med på kryssningen vet ni. Men den får vänta till fredag!
Dagen igår slutade med att vi kramade min storebror farväl, istället för att gå med oss till Västeråståget gick han istället till flygbussen för att åka till Dublin en vecka. Skönt?

Sitter just nu och packar det sista. Kan inte bestämma mig om jag ska ta min gröna höga kjol i kombo till min nya svarta transparenta t-shirt eller om jag ska ta min puderrosa volangklänning. Dock måste klänningen strykas så det lutar mot det första alternativet. När jag blir stor ska jag anställa folk som gör sånt åt mig. Och kom förfan inte med något negativt där, för genom det skapar jag både nya jobb plus att jag själv slipper få en hjärtattack som 40åring och dö i förtid. Lite mindre tråkiga måsten skulle väl inte direkt någon tacka nej till.

Nu ska jag sluta babbla och hoppa in i duschen för att sedan dra mitt hår platt och limma fast lösögonfransarna. Det känns mindre kul att det är storm ute och vi ska ut på havet, men vi får helt enkelt göra som mamma sa "Se till och drick ordentligt då så det blir storm i huvudet istället" HELL YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0