8 September

Biljetter till Örebro på söndag, check!
Nu är det enda problemet morgondagens nattid....känner att leverblomman behöver vattnas lite. Och att konditionen behöver rökas bort.......Mandy kommer från Stockholm och jag måste träffa henne! Lita på mig, det blir du&jag i baren imorgon.

Ännu en upplevelserik dag med Team Stenby.

Jag och Malin satt och prata om kryssningen
"Jag tror jag ska ha med mig 3 par skor, för då kan man ha..."
Jimmy(avbryter)" TRE PAR SKOR?! Hur länge ska ni vara borta egentligen?"
"Ehm, ett dygn?"


Och så tanten med cykelhjälm som både korsade och cyklade längs landsvägen.

Hämta hem storebror och därefter sova sött,
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0