Dagen i punktform

- Pappa och jag höll på att sätta i halsen imorse när vi möttes av "888 OSLO" när vi kom till stationen. Men det visade sig att den passerade Örebro, hehe.

- Hade en härlig dag i min ensamhet, käkade lunch, kikade lite i affärer, gick vilse och åt glass på torget.

- Såg ett nyhetsankare från tv och tyckte han såg bekant ut, var bergis på att han var någon gammal lärare och var nära på att springa efter. Tills jag passerade svthuset och såg en stor bild på honom. Kul. Askul.

- Pappa sa åt mig att lämna paraplyet hemma eftersom det inte skulle regna. Regnade det när jag kom fram? Sista minuten paraply kostade HUNDRA KRONOR!

- Intervjun gick bra! Jag är nöjd med min insats även om det inte går vägen. Det är riktigt hård konkurrens då bara 40 av 400 sökande får jobbet. Så nu sitter jag på nålar den kommande veckan, den som lever får seeee!

-Min hamsterkind är tillbaka och jag känner inte för något annat än att punktera skiten.
Ingen tid för antibiotika här heller, på ondag inleds en fet jävla tredagars!

- Har haft min vilodag idag så imorgonbitti är det dags för gym!

- Det
- Var
- Nog
- Allt.
- Godnatt!


Kommentarer
Postat av: linda

Va kul att det gick bra babe :D vi får prata i veckan! puss ily

2011-09-12 @ 08:43:58
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0